16-02-2016 » Powiat i region

Pomóż Kubie w walce z białaczką razem z Atrium Molo

W dniach 20-21 lutego szczecińskie centrum handlowe Atrium Molo włączy się w walkę z rakiem krwi, uruchamiając rejestrację dla potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych przeznaczonych dla Kuby i innych chorych.

W przedostatni weekend lutego przy współpracy z Fundacją DKMS, Atrium Molo włączy się w akcję charytatywną promującą walkę z rakiem krwi. Na terenie centrum zostanie uruchomiona rejestracja dla potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych dla 7-letniego Kuby oraz innych chorych zmagających się z białaczką.

Dawcą może zostać każda zdrowa osoba pomiędzy 18 a 55 rokiem życia, ważąca powyżej 50 kg oraz bez nadwagi. Istniejące grono wspierających walkę z rakiem krwi liczy 4 mln osób. By do nich dołączyć, należy pobrać wymaz z jamy ustnej. Rejestracja jest bezpłatna, wystarczy jedynie dokument z numerem pesel.

– Cieszymy się, że możemy być częścią tej niezwykłej akcji charytatywnej i przyczynić się do walki
z białaczką. Dzieląc się cząstka siebie możemy uratować czyjeś życie, w tym 7-letniego Kuby zmagającego się z chorobą już od dzieciństwa. Statystyki są przerażające – w Polsce co godzinę ktoś dowiaduje się, że cierpi na nowotwór krwi. Mamy nadzieję, że klienci Atrium Molo okażą swoje wielkie serca i chętnie włączą się w akcję
mówi Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Molo.

 

Rejestracja odbędzie się na terenie centrum handlowego w sobotę 20 lutego, w godzinach od 9.00 do 21.00 oraz w niedzielę 21 lutego pomiędzy 12.00 a 20.00.

Szczegółowe informacje nt. rejestracji dla potencjalnych dawców znajdują się na stronie internetowej centrum: www.atrium-molo.pl.

 

 

 

***

Atrium Molo

Atrium Molo to popularne i lubiane centrum handlowe, położone przy ul. Mieszka I na szczecińskim osiedlu Pomorzany. Doskonałe umiejscowienie umożliwia dogodny i łatwy dojazd zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Na ponad 25 tys. mkw. GLA oferuje szeroką gamę znanych i popularnych marek oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Atrium Molo wyróżnia nowoczesna forma architektoniczna z jasnym i przestronnym pasażem oraz zadbaną zielenią. Wśród głównych najemców Atrium Molo znajdują się m.in.: sklep z elektroniką Media Markt, hipermarket Carrefour, perfumeria Douglas, restauracja Burger King oraz sklep z zabawkami Toys”R”Us, a w branży modowej salony takich sieci jak: TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker i CCC. Dla wygody klientów przygotowany został jednopoziomowy, bezpłatny parking, liczący 856 miejsc.

Atrium European Real Estate Limited

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W rękach Grupy znajdują się 82 centra i nieruchomości handlowe w siedmiu krajach o wartości rynkowej 2,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej 1,2 mln mkw. W 2014 r. firma Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 214.5 mln euro. Spółka posiada siedzibę na wyspie Jersey i jest podwójnie notowana – na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

Atrium w Polsce

Atrium posiada w Polsce 24 działające centra handlowe o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 535,5 tys. mkw., które w 2014 roku wygenerowały ponad 51,7 mln euro przychodów z najmu brutto. Aktywa Atrium w Polsce stanowią około 57% całkowitej wartości rynkowej stałego portfela inwestycyjnego Spółki i generują 45% jej rocznych przychodów netto. W Polsce zlokalizowanych jest osiem najlepszych obiektów Atrium. Są to: Atrium Promenada, Atrium Targówek
i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Focus Mall
w Bydgoszczy, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *