16-08-2019 » Powiat i region

RTB House z trzema nagrodami Stevie® Awards

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wygrywa trzy nagrody w tegorocznym programie The International Business Awards®.

W szesnastej już edycji jednego z najważniejszych konkursów w świecie biznesu, którego celem jest wyróżnienie najlepszych innowacji wdrożonych w ciągu minionego roku, RTB House – polska spółka o międzynarodowym zasięgu – zdobywa aż trzy nagrody w następujących kategoriach:

  • Gold Stevie Award – Innovation of the Year – Business Products Industries dla rozwiązania RTB House “Social Banners”

Innowacyjne rozwiązanie oparte na deep learningu i zintegrowane z technologią retargetingu RTB House uwzględnia nowe, w pełni interaktywne typy bannerów, wzbogacone o motyw grywalizacji i oceny wyświetlanych produktów.

  • Silver Stevie Award – Artificial Intelligence/ Machine Learning Solution dla rozwiązania RTB House “Snippets”

Innowacyjne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwia wykorzystanie dynamicznych bannerów w kampaniach displayowych.

  • Silver Stevie Award – Most Innovative Company of the Year – Up to 2,500 Employees

RTB House rewolucjonizuje rynek AdTech i MarTech, dostarczając innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, prowadząc kampanie oparte na sztucznej inteligencji i technologii deep learning dla ponad 1600 klientów.

W kategorii Innovation of the Year w branży produktów biznesowych kapituła doceniła rozwiązanie Social Banners. Zwycięski projekt umożliwia poprawę user experience i przynosi wartość dodaną dla reklamodawców, udoskonalając ogólny mechanizm rekomendacji, odpowiedzialny za personalizację i efektywność kampanii. Jury doceniło skuteczność oferowanego przez RTB House narzędzia, przyznając mu główną nagrodę w kategorii – statuetkę Gold Stevie Award 2019.

Jurorzy wyróżnili również projekt Snippets, nowatorskie rozwiązanie umożliwiające reklamodawcom wykorzystanie zaprojektowanych przez RTB House dynamicznych bannerów opartych na technologii deep learning w dowolnej kampanii reklamowej online. To innowacyjne rozwiązanie zaowocowało przyznaniem kolejnej statuetki – Silver Stevie Award 2019.

Kapituła The International Business Awards® już po raz drugi zdecydowała się docenić nie tylko poszczególne projekty, ale również samą firmę. Do kolekcji RTB House dołączyła nagroda dla najbardziej innowacyjnej firmy roku zatrudniającej do 2500 pracowników – statuetka Silver Stevie Awards 2019.

Nagrody Stevie® Awards to dla nas duże wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny jury jednego z najważniejszych konkursów biznesowych na świecie uznało naszą firmę za najbardziej innowacyjną. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie praca zespołów AI Marketing Lab i Creatives Lab, które projektują innowacyjne rozwiązania dla branży marketingowej, takie jak nagrodzone Social Banners oraz Snippets. – podkreśla Grzegorz Kłapkowski, Head of Business Analytics and Reporting System, koordynator prac zespołów AI Marketing Lab oraz Creatives Lab w RTB House. Koncentrując się na rozwoju technologii, oferujemy nowoczesne rozwiązania, precyzyjnie dopasowane do potrzeb naszych kientów. Cieszymy się, że nasza praca jest doceniana w tak prestiżowych programach.”

The International Business Awards® od 2002 r. nagradza najlepsze projekty biznesowe z dziedzin takich jak IT, marketing czy zarządzanie. W kapitule zasiada ponad 1000 członków – uznanych przedsiębiorców i ekspertów w swoich dziedzinach. Nagrody Stevie przyznawane są co roku największym światowym firmom.

Informacje

RTB House to globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy deep learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.

Założona w 2012 roku, firma RTB House zatrudnia ponad 500 specjalistów w biurach na całym świecie: w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Obsługuje ponad 1600 klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.

W 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii deep learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *