14-02-2018 » Powiat i region

Otwarcie Empiku w Atrium Molo

Atrium Molo wzmacnia ofertę handlową. Empik – lider sprzedaży produktów kultury, wiedzy
i rozrywki na polskim rynku – otworzy w centrum handlowym swój salon. Zakupy w nowym sklepie szczecinianie będą mogli robić już od 28 lutego.

W najbliższym czasie portfolio Atrium Molo powiększy się o nowoczesną, przyjazną i pełną inspiracji przestrzeń nowego Empiku. Na powierzchni 249 mkw. mieszkańcy Szczecina i okolic znajdą bogaty wybór książek, płyt z muzyką, filmów, multimediów, zabawek edukacyjnych, gier planszowych, artykułów papierniczych i kreatywnych oraz tytułów prasowych. Można tu również kupić bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe. Empik zadbał o przytulną atmosferę, aranżując wnętrze przyjaznymi kolorami i praktycznymi meblami. Czytelna nawigacja, intuicyjne rozmieszczenie działów i jasny język kolorów sprawią, że klienci łatwo znajdą interesujące ich strefy.

Wzbogacamy naszą ofertę, by zaspokoić potrzeby i oczekiwania szczecinian, którzy lubią nasze centrum za możliwość komfortowych zakupów oraz bogaty wybór sklepów i usług. Obecne
w Atrium Molo marki prezentują najnowsze modowe trendy, gadżety elektroniczne, jak również szeroki asortyment kosmetyków. Od 28 lutego powiększy się oferta kulturalna centrum. Do współpracy zaprosiliśmy Empik – markę z tradycjami i jedną z najbardziej znanych w Polsce
mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

Atrium Molo to ponad 40 sklepów i punktów usługowych. Odpowiednio dobrany miks najemców obejmuje marki z różnych segmentów, takich jak: produkty spożywcze (Carrefour), dom (Home&you), kosmetyki (Drogeria Natura, Douglas, Rossmann, Ziaja dla Ciebie) czy elektronika (Media Markt). Centrum może poszczycić się też dużą ofertą modową, którą współtworzą znane marki odzieżowe o ugruntowanej pozycji takie, jak: Monnari, H&M, Orsay, TK Maxx, Reserved czy Quiosque. Klienci poszukujący wysokiej jakości obuwia i galanterii skórzanej, znajdą szeroki wybór w sklepach firm: Ryłko, Ecco, Deichmann i CCC. Atrium Molo oferuje również liczne usługi – mieszczą się tu punkty telekomunikacyjne (Plus, T-Mobile, Cyfrowy Polsat), apteka, pralnia, salon prasowy, a także biuro podróży.

Szczegółowe informacje na temat oferty Atrium Molo można znaleźć na stronie www.atrium-molo.pl.

 

***

Atrium Molo

Atrium Molo to popularne i lubiane centrum handlowe, położone przy ul. Mieszka I na szczecińskim osiedlu Pomorzany. Doskonałe umiejscowienie umożliwia dogodny i łatwy dojazd zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Na ponad 25 tys. mkw. GLA oferuje szeroką gamę znanych i popularnych marek oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Atrium Molo wyróżnia nowoczesna forma architektoniczna z jasnym i przestronnym pasażem oraz zadbaną zielenią. Wśród głównych najemców Atrium Molo znajdują się m.in.: sklep z elektroniką Media Markt, hipermarket Carrefour, perfumeria Douglas, restauracja Burger King oraz sklep z zabawkami Toys”R”Us, a w branży modowej – salony takich sieci, jak: TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker i CCC. Dla wygody klientów przygotowany został jednopoziomowy, bezpłatny parking, liczący 896 miejsc.

Atrium European Real Estate Limited

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w portfolio Grupy znajduje się 60 centrów i nieruchomości handlowych zlokalizowanych
w sześciu krajach, o wartości rynkowej 2,6 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej ok. 1,1 mln mkw. W 2016 r. firma Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 195,7 mln euro, natomiast pierwsze półrocze 2017 roku zakończyła z wynikiem 98,8 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

Atrium w Polsce

Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 522 200 mkw. Rok 2016 spółka zamknęła z przychodem z najmu brutto na poziomie 102,1 mln euro. Na koniec pierwszego półrocza 2017 roku Atrium w Polsce uzyskało przychód z najmu brutto w wysokości 50,7 mln euro. W Polsce zlokalizowanych jest dziewięć  kluczowych obiektów Atrium. Należą do nich: Atrium Promenada, Atrium Targówek
i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin, Focus w Bydgoszczy, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku.

Aleksandra Bartos

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *