Multimedialna ekspozycja McDonald?s już po raz trzeci rusza w trasę!

Multimedialna ekspozycja McDonald’s już po raz trzeci rusza w trasę! Tego lata dotrze do najpopularniejszych wakacyjnych miejscowości 25 czerwca 2016 r. McDonald’s startuje z trzecią edycją swojego jakościowego roadshow.

Tego lata dwie amerykańskie ciężarówki wyruszą w trasę po najpopularniejszych miejscowościach wakacyjnych w zupełnie nowej odsłonie #mamsmakanamaka! W ciągu 3 miesięcy multimedialną wystawę o jakości McDonald’s obejrzy 30 tysięcy osób! W ten weekend ekspozycja zawita do Międzyzdrojów.
To już kolejna odsłona projektu, który w dwóch poprzednich edycjach cieszył się bardzo dużą popularnością wśród zwiedzających. Mobilna wystawa o jakości McDonald’s odwiedziła ponad 30 polskich miast, w których obejrzało ją niemal 50 tysięcy osób. W tym roku firma chce dotrzeć do wszystkich, którzy lato spędzają w najpopularniejszych polskich miejscowościach wypoczynkowych.
Głównym elementem roadshow McDonald’s jest multimedialna ekspozycja prezentująca produkty oferowane w restauracjach sieci. Uczestnicy pokazu będą mieli niepowtarzalną okazję, aby przekonać się, skąd pochodzą frytki, gdzie uprawiana jest sałata, jakie części tuszy wołowej są wykorzystywane na hamburgery itp. To także wyjątkowa okazja do porozmawiania z managerami pracującymi na co dzień w restauracjach sieci. Każdy z nich jest gotowy, aby udzielić wyczerpujących odpowiedzi na pytania dotyczące jakości McDonald’s.
Interaktywną prezentację będzie można zwiedzić już w tę sobotę i niedzielę przy Alei Gwiazd w Kołobrzegu, w godzinach od 11:00-18:00. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Uczestnicy będą mieli okazję odbyć kilkunastominutową wycieczkę po wirtualnym świecie jakości. Na jej zakończenie sprawdzą otrzymają zaproszenie na poczęstunek do ustawionego obok mobilnego food trucka!
Zainicjowany 2 lata temu projektmultimedialnej ekspozycji McDonald’s był pionierską inicjatywą. Spotkał się on z bardzo życzliwym przyjęciem zwiedzających. Umożliwiamy gościom zajrzenie do świata jakości McDonald’s, porozmawiania z naszymi pracownikami. Duża frekwencja w niemal każdym odwiedzonym mieście pokazała nam, że wśród naszych gości jest zapotrzebowanie na rzetelną informację podaną w atrakcyjny sposób. Jest dla nas bardzo ważne, aby dotrzeć dzięki naszej ekspozycji do jak największej liczby osób. ” – mówi Krzysztof Kłapa Dyrektor ds. Korporacyjnych McDonald’s Polska.
Multimedialna ekspozycja McDonald’s została zainstalowana na mobilnej platformie ciągniętej przez charakterystyczną amerykańską ciężarówkę. Wystawa obejmuje trzy pomieszczenia, w których za pomocą najnowszych technologii prezentacyjnych firma przedstawia swoją jakość. W pierwszym pokoju znajdują się panele 3D, dzięki którym zwiedzający mogą wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty McDonald’s. W kolejnym jest kino 3D wyświetlające film prezentujący kwestie jakościowe w łańcuchu produkcji: od pola do końcowego produktu. Ostatnią stacją jest pomieszczenie z goglami umożliwiającymi wirtualny spacer po kuchni restauracji McDonald’s. Na koniec goście sprawdzają zdobytą wiedzę w quizie. Multimedialnej wystawie towarzyszy również food truck McDonald’s. Uczestnicy multimedialnego pokazu mogą w nim skosztować wybranych produktów ze standardowej oferty restauracji sieci zupełnie za darmo. Tegoroczna wystawa rusza w trasę w zupełnie nowej odsłonie pod hasłem #mamsmakanamaka. Amerykańskie ciężarówki będą przemierzały Polskę właśnie z tym hasłem na naczepach.

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 368 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 18 500 osób. 253 z nich to obiekty prowadzone przez 62 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.

 

Biuro prasowe McDonald’s Polska:

www.mcdonalds.pl/biuroprasowe/

https://www.facebook.com/McDonaldsPolska

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *