Międzyzdroje – Zmiany w przyjmowaniu interesantów

Informujemy, że począwszy od 10 października 2019 roku w każdy  czwartek  pokój nr 12 (Referat Budżetu i Finansów) nie prowadzi obsługi interesantów, zarówno osobiście, jak i telefonicznie.

,,Powyższa sytuacja spowodowana jest pilnymi pracami w zakresie opodatkowania podatkiem od nieruchomości, obejmującymi głównie lokale znajdujące się w budynkach apartamentowych. Sytuacja ta potrwa do końca tego roku” – poinformował Burmistrz Międzyzdrojów M. Bobek.

Pozostałe dni pracy Referatu Budżetu i Finansów  pozostają bez zmian.

Prosimy o zrozumienie zaistniałej sytuacji a za niedogodności serdecznie przepraszamy.

 

Joanna Ścigała

Rzecznik Prasowy UM

w Międzyzdrojach

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *