25-05-2016 » Powiat i region

Kupiec Szczeciński zadebiutuje w Atrium Molo

 Już w najbliższą sobotę Atrium Molo będzie miejscem wyjątkowego wydarzenia. W samo południe odbędzie się premiera pierwszej gry planszowej, opowiadającej o przedwojennym Szczecinie, której współautorem jest wieloletni dziennikarz radiowej „Jedynki” – Roman Czejarek.

Impreza rozpocznie się o godz. 12.00. Kupiec Szczeciński to gra planszowa z elementami multimedialnymi, której fabuła została osadzona w Szczecinie, w czasach przedwojennych.  Osadzona w konwencji rozgrywek typu Monopoly czy Eurobiznes, pozwala wczuć się w rolę kupców z przełomu XIX i XX wieku – handlować akcjami, pobierać opłaty, sprzedawać nieruchomości, inwestować… a przy tym doskonale się bawić w gronie całej rodziny. Gra
ma również aspekt edukacyjny i multimedialny – skanując kody QR, można przenieść się
na witryny internetowe informujące szczegółowo o miejscu, w którym w danym momencie odbywa się rozgrywka. Podczas premiery w Atrium Molo będzie można spróbować swoich sił w rozgrywce w „Kupca Szczecińskiego” z rodziną lub przyjaciółmi.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie wieloletni dziennikarz radiowej „Jedynki”, prowadzący cykl „Lato z Radiem”, Roman Czejarek, który jest autorem serii książek „Sekrety Szczecina”. Dziennikarz opowie o swojej pasji do historycznych zagadek i tajemnic miasta,
a także przedstawi kulisy powstawania gry „Kupiec Szczeciński”, której jest współtwórcą. Spotkanie z Romanem Czejarkiem będzie odbywało się obok salonu TK Maxx i rozpocznie się
o godz. 14.00.

Tylko w dniu premiery grę będzie można zakupić w promocyjnej cenie 99 zł. Szczegółowe informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie internetowej: www.atrium-molo.pl.

Atrium Molo

Atrium Molo to popularne i lubiane centrum handlowe, położone przy ul. Mieszka I na szczecińskim osiedlu Pomorzany. Doskonałe umiejscowienie umożliwia dogodny i łatwy dojazd zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Na ponad 25 tys. mkw. GLA oferuje szeroką gamę znanych
i popularnych marek oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Atrium Molo wyróżnia nowoczesna forma architektoniczna z jasnym i przestronnym pasażem oraz zadbaną zielenią. Wśród głównych najemców Atrium Molo znajdują się m.in.: sklep z elektroniką Media Markt, hipermarket Carrefour, perfumeria Douglas, restauracja Burger King oraz sklep z zabawkami Toys”R”Us, a w branży modowej salony takich sieci jak: TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker i CCC. Dla wygody klientów przygotowany został jednopoziomowy, bezpłatny parking, liczący 856 miejsc.

Atrium European Real Estate Limited

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych
w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w portfolio Grupy znajdują się 77 centra i nieruchomości handlowe w siedmiu krajach o wartości rynkowej 2,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej 1,2 mln mkw. W 2015 r. firma Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 207,4  mln euro. Spółka  jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

Atrium w Polsce

Atrium posiada w Polsce 24 centra handlowe o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 539,150 mkw. Rok 2015 spółka zamknęła z przychodem z najmu brutto na poziomie 103,4 mln euro.
W ciągu czterech kwartałów 2015 roku spółka wygenerowała 101,5 mln euro przychodów z najmu brutto. Na koniec 2015 roku  aktywa Atrium w Polsce stanowiły około 56,5% całkowitej wartości rynkowego stałego portfela inwestycyjnego Spółki i stanowiły powierzchniowo 40,6 % portfolio Grupy. W Polsce zlokalizowanych jest osiem kluczowych obiektów Atrium. Należą do nich: Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Focus Mall w Bydgoszczy, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku.

Ada Wysocka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *