14-11-2017 » Powiat i region

Doskonały towarzysz podróży

Każda podróż jest niepowtarzalną przygodą. Pozwala odkrywać nieznane zakątki świata, poznawać nowych ludzi, rozsmakowywać się w lokalnych specjałach. W nowej kampanii #IAM3, Huawei zachęca do odkrywania świata w towarzystwie tabletu MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy  dwóch popularnych blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. Blogerzy podzielą się wrażeniami z ekscytujących wypraw i opowiedzą, jak tablet ułatwia im podróżowanie .

Kampania #IAM3 powstała z myślą o wszystkich, dla których podróże są pasją. Huawei, chcąc uczynić je jeszcze bardziej ekscytującymi oraz komfortowymi, zachęca do wypraw w towarzystwie MediaPad M3 Lite 10. W ramach działań promocyjnych, autorzy blogów Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku udadzą się w wyjątkowe podróże, wyposażeni w tablety. Założyciele Tasteaway wyruszą na zaskakującą wycieczkę po Polsce, natomiast Ewa Chojnowska ze Szpilek w Plecaku odkryje magię Etiopii. Czytelnicy blogów dowiedzą się, jak tablet Huawei sprawdza się w drodze – blogerzy pokażą, jak urządzenie zastępuje wiele innych rzeczy, które przez lata wydawały się w podróży niezbędne, m. in. mapy czy przewodniki.

Idealny towarzysz podróży

Huawei MediaPad M3 Lite 10 wyposażony jest w szereg funkcji, które są niezwykle przydatne podczas podróży. Jego ogromną zaletą jest bateria, która wystarcza na nawet 10 godzin pracy.  Duży, 10-calowy ekran Full HD gwarantuje komfortowe przeglądanie stron internetowych oraz dostarcza najwyższą jakość obrazu podczas oglądania filmów. 4 głośniki Harman Cardon zapewniają doskonałe wrażenia dźwiękowe podczas słuchania muzyki oraz używania gier mobilnych. Tablet MediaPad M3 Lite z powodzeniem zastępuje wiele innych urządzeń, które z reguły zabieramy ze sobą w podróż. Nie tylko dostarczy nam rozrywki, ale sprawdzi się także pod kątem praktycznym – możemy na nim zarezerwować nocleg, przeczytać recenzję restauracji czy skorzystać z map.

O Huawei Consumer Business Group

Od końca 2013 roku produkty i usługi firmy Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Huawei został trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży w 2013. Firma otworzyła również 16 centrów rozwoju na całym świecie, m.in w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group (BG) odpowiada za szerokie portfolio produktowe w tym smartfony, urządzenia mobilne, domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym (ICT) i rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei BG dostarcza najnowocześniejsze technologie i rozwiązania klientom na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer BG: consumer.huawei.com/en/

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:

Facebook: facebook.com/HuaweiDevice

Twitter: twitter.com/HuaweiDevice

Google+: plus.google.com/+HuaweiDevice

YouTube: youtube.com/user/HuaweiDevice

Flickr: flickr.com/photos/huaweidevice

 Beata Chądzyńska

Małgorzata Stańczyk

Bartosz Wódecki

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *