Zmiany w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach

Uprzejmie informujemy, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców naszej Gminy, ulega zmianie sposób obsługi interesanta w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach.

Dotychczas dokumenty były przyjmowane w sekretariacie urzędu na I piętrze, co sprawiało problem niektórym osobom.

W związku z powyższym w celu usprawnienia przyjmowania dokumentów ( pism, wniosków, podań itp.) do urzędu i zapewnienia wygody interesantom, od 10 czerwca zostało otwarte Biuro Obsługi Interesanta, które mieści się na parterze w pokoju numer 9. Biuro jest otwarte w godzinach pracy urzędu.

Natomiast organizacją spotkań z burmistrzem i z zastępcą burmistrza w dalszym ciągu zajmuje się sekretariat pokój nr 10, tel. 91 32 75 631.

Joanna Ścigała

Rzecznik Prasowy

UM w Międzyzdrojach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *